♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, August 6, 2012

Kegemaran baru ♥

Assalamualaikum,,, Annyong!!! (^_^)

Korang tau kan aku sekarang ni tengah minat buat wall decor sendiri. Gune balik frame gambar yang lame, lepas tu tukar dengan gambar yang buat sendiri. Syok sendiri je buat.... Tapi nasib baik mak aku bagi support sebab memang dye yang suruh aku buat pon. Mak aku dah bosan dengan gambar-gambar lame tu.

Ini ade lagi dua hasil baru yang aku buat, Walaupon simple, tapi I LIKEEEE it so much!!! ♥ and my mom too!!! (^_^)

 Tanaman bulat-bulat..... (^_^)


Bunga bulat-bulat jugek (^_^)

Tengok hasil kreativiti orang lain lagi best!!!!!!!

 Buat bulat-bulat dengan kertas, lepas tu tampal kat dinding gune double sided tape pon dah cantik.

 Kalau anak-anak korang dah besar bagak, baju-baju barbie doll tu jangan dibuang..Framekan lepas tu gantung lah jadi wall dedor ..

 Kad raya atau greeting kad yang korang dapat tu, boleh gune jugak (^_^)


 Hah..Yang ni lagi simple dan senang bangat!!!! Gunting2 je huruf-huruf tu dekat magazine atau surat khabar. Kan senang???


Yang ni kene rajin sikit ler sebab kene menjahit sikit.. Kain-kain perca tu gabung-gabung . Lawa kan????


Nak buat semua ni kene rajin je.....Kalau malas memang Tak lah!!!!!!


Kenyit mata laju2. TQ :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2