♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, February 24, 2013

Angan-angan minah jenin

Assalamualaikum (^_^) Anyyong chingu!!

Ceq nak habaq mai kat kawan-kawan angan-angan ceq dari dulu lagi. Tak dapat, kite angan-angan je dulu boleh naaaaa????? Kahkahkah,rase nak lempang diri sendiri cakap utara macam tu.

Rumah idaman aku kan, sebenarnya tak kisah pon Banglow ke, Teres ke, rumah berkembar ke, Pan house ke, Apartment ke, Kondominium atau pon flat sekali pon tak kisah. Bagi aku kan, kalau rumah kite kecik sekali pon, tapi pandai jaga kebersihan dan pandai dari segi menghias atau orang putih panggil interior design dan susun atur, mesti jadi cantik dan selesa je untuk di duduki. Itu pendapat aku lah, tak tau pendapat korang macam mane kan. (^_^)

Dan taste aku dari segi interior adelah tidak crowded. Simple but cute and nice. (^_^) Jom mule kan dengan ruang tamu, sebab masuk2 rumah mesti jumpe ruang tamu dulu kan???

Aku suke sangat lukisan hitam putih kat dinding tu. Tengok ruang tamu ni tak crowded pon. Perabot tak gune banyak. Hiasan pon sikit-sikit je. Lampu bulat-bulat comel sangat. Tapi kalau aku lah kan, tak kan beli sofa warne putih macam tu. Susah giler nak jage. Confirm lah cepat kotor. Silap-silap ade corak tambahan kat sofa tu kalau x pandai jaga. Hehehe. Disebabkan hitam putih nampak tak berapa ceria, Langsir merah tu buatkan ruang tamu tu nampak ceria.


Oh mak kau. Homel-homelnya living room ni, Warne Fink lagi tu,,,,, Kalau dapat macam ni,,,,,,Rase nak lempang-lempang je wall decor dye tu. (^_^)

 Hahhhh. Hok yang ni pon cantik jugak. Tapi kalau aku lah kan, tak kan semua hitam putih kot. Mesti sekurang-kurangnya barang hiasan tu ade colour lain

Nexttttttt tempat untuk masak memasak.Kalau banyak duit bolehlah buat warna merah macam nie.Merah mak ngah, ceria betul dapur. Terase hari-hari nak masak. Kahkahkahkah.Yolahhhh tuuuu...


  
Yang ni aku suke sebab ade counter and kerusi tu. Boleh makan breakfast dekat meja counter tu. 

Tapiiii jangan risau kalau rumah dapur tecik je. Cube tengok dapur ni.

Holoh holoh holoh. Tomel tomel nye dapur ni,Kecikkkk je, tapi simple dan kemas.

Ruang makan warne purple.So sweet... Uhuk-uhuk. 

 Suke kerusi dye tu.

uishsss...Kalau aku dapat buat toilet macam ni kan, siyes nak mandi lame-lame.Rase nak cubit-cubit je toilet comel-comel macam nie. (T______T) eeeee.tengok toilet bowl fink tu. Ya Allah,,,,toilet ke tempat mainan tu???(^_^)

 Hah... Yang ni pulak geram dengan barang-barang dlm toilet ni. Semua bulat-bulat, Semua gebu-gebu. Eeeeeee!!

Lepas tu......Bilik tidur lagi lah seronok kalau dapat yang cantik. Semuanya cantik lah, baru sedap mata memandang kan. 
Cantiknya!!!!


 Sorrylah. Tak tahan tengok bilik tidur warna purple.

 Bagi aku, tak semestinya kene beli perabot atau barang hiasan yang mahal baru dapat rumah yang lawa. Sebab ade je perabot mahal, tapi design tak lawa. Yang penting kene pandai mix n match. (^_^) Sama juga dengan beli baju.


My room sweet room ♥

Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2