♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, March 15, 2012

Birthday Ayah

Assalamualaikum

Happy Birthday Ayah yang handsome (^_^) Huhuhuhu.Kalau ayah aku dengar ni mesti dah sangat kembang. Hari ni birthday ayah yang ke-56 tahun. Semalam pergi sambut dekat rumah nenek aku kat KL sampat detik pukul 12 pagi. Hehehe.

Seronok walaupon majlis yang simple je majlis dye. 5 orang je dah rase cukup meriah sebab sambut dengan orang-orang yang tersayang. Adik aku je tak ade sebab dye dekat Melaka.


Ini je hadiah yang aku boleh fikirkan untuk ayah aku. Susahlah nak cari hadiah untuk lelaki. entah kenapa.      (-_-)'

Kenyit mata laju2. TQ :)

1 Sarang ♥:

Syira Qahira said...

salam

okeh dah tu...dapat lah ayah makan kan;)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2