♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, December 25, 2012

Restoran Abang Besar

Assalamualaikum. Annyong!!!!!! (^_^)

Semalam ayah dengan baik hatinya membelanja isteri kesayangan serta anak-anak dye yang comel makan dekat Restoran Big Brother. Lokasi dekat seksyen 7 shah alam, area Jakel. Kalau dari jakel (Jakel belah kiri korang,terus ke depan sikit nampak Petronas then belok kiri. Nanti terus je nampak kedai2, belah kiri nampak lah Restoran Big Brother. (^_^) Dah lah pergi pukul 10 malam, Orang tu dah nak kemas-kemas tutup kedai, kiteorang terhegeh-hegeh masuk nak makan, Nasib belum tutup lagi sebab dye tutup pukul 11 malam. Alhamdulillah rezeki. Oh ye, business hour : 11a.m - 11 p.m.

Memula tahu pasal restoran Big Brother sebab masuk dalam JJCM . Tak boleh tahan tengok si  Iqram Dinzly makan. Mengada tau makan dengan muka yang penuh nikmat. Erghhhhhhhh!!!!!Telan air liur 100 kali lah masa tu.


Ini makanan aku. Sobs..Sedey sebenarnye sebab tersilap order. Padan muke aku sebab baca menu tak habis. Sebenarnya nak smoked salmon. Tapi aku order smoked salmon salad. Erghhhhhhh...terpaksa mengaku diet makan salad campur beberapa keping hirisan salmon. Tak puas!!!! (-_-)'

Tapi tak apee.......Name pon Big brother, jadi portion makanan  dye haruslah besar. Jadi,,,,,,,aku boleh cilok sikit makanan mak aku. Hehehehehehe <<<----gelak jahat.="jahat." p="p">

Lalu,,,mak aku pon dengan baik hati mensedekahkan sekeping lamb chop dekat aku. Alhamdulilllah. Sedappppp gravy dye. Kambing dye pon lembut. Jadi tak perlu menguyah lebih 44 kali. (^_^)

Kalau order air panas, cawan dye amatlah besar, Dah macam sebesar mangkuk. Boleh order satu dan kongsi berdua.Kalau order air sejuk, size standard la.


Ini beef steak adik aku order. Sedapppppppp jugak. Daging dye tebal. Adik aku makan sampai taubat tak nak makan ape-ape dah kejap lagi sebab lepas makan kat big brother ayah aku ajak pergi makan durian. Durian yang sedap isi tebal, lemak berkrim disukai ramai, pahit-pahit sikit, isi kuning pulak tu dye boleh tolak????. Memang kenyang betol dye.Perut hampir meletop lah tu.


Hai si abang besar!!!! Terima kasih masak sedap-sedap. Lain kali boleh makan lagi. Bye!!! (^_^)

Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2