♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, January 29, 2011

Gula-gula asam boi



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Ewah.. Tak nak kalah panjang aku bagi salam tu.Selamat petang kawan-kawan semua. Sudah makan tengah hari ke?? Ni aku nak tanya korang sesuatu. Tadi aku baru lepas balik lunch dengan mak aku dekat Ani Sup Utara melantak nasi ayam. Lepas tu singgah kedai runcit.Tibe-tibe aku ternampak sesuatu yang aku dah lama sangat tak makan. Kowang nak tahu ape?


Ni lah bende nya. Tak tahu lah korang pernah tengok ke tak bende ni, ape entah lagi makan. Ni nama dia gula-gula asam boi. Gula-gula ni asam boi merah tu disalut dengan gula hangus. Besar bagak nak masuk dalam mulut sebijik gula-gula ni. Penat aku nak makan. Risau tertelan je. Tapi sedap.Harga dia pon dari dulu sampai sekarang tak naik-naik.Tetap sama. RM 20 sen satu. I loiiiiikeeeee.. :)


8 Sarang ♥:

Hazari. said...

ahhh, masam masam. bace pon mulut dah berair. hahaha.

Ujang9897 said...

sedap2..dulu2 slalu mkn...amik kemut2 pipi...hehe

black paper said...

siyes,,its been a long time i haven't eat this candy ,,
warhghhh !

s.y.a.r.q said...

@Hazari.
Hazari.ekeke..ape lagi.. pergi la beli kat kedai :)

mekchu said...

pernah nmpk, tp tak pernah makan sbb beso sgt.. bahaya ni kalau mi-cah nampak.. hehehehe...

s.y.a.r.q said...

@Ujang9897
kemut2 pipi sebab masam ke sebab besar sgt gula2 tu??hehehe

s.y.a.r.q said...

@black paper
ahahaha..pity u... if u want,i can post them to u :p yummy :p

s.y.a.r.q said...

@mekchu
mic-cah x leh mkn ni....takot tercekik mekchu kang

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2