♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, November 2, 2009

Mimpi kah.

Macam saya tak caya yang pagi tadi boleh bangun pukul 7 pagi..
Kalau sebab ade kelas ngan praktikal dulu, tak de maknenye saya nak bangun pagi2..
Lepas solat subuh terus lompat kan badan kat atas katil terus sambung Kroh kroh kroh...


Tapi pagi tadi pukul 7 pagi dah bangun..
Sebabnye mama kejut ajak ikot gi pasar tani..
Adehhhh...dalam hati, ish macam tak nak jek pegi..
Dah lah malam semalam tak boleh nak lelap mate nie...
Tak cukup tido..
Tapi macam tak sampai hati pulak nak tolak pelawaan mama kan..
Kuat kan jugak pergi mandi siap2 pergi Pasar Tani kat Stadium Shah Alam..
Hiks.. :P Baik tak?


Sebelum2 nie pernah jek pergi pasar tani,,
Cume rasenya dah berapa tahun tak pegi situ dah..
Selalu mama pergi sorang2 jek...
Hahahahahahah..anak dye tido.. :P
Ish ish ish..mesti kene reject ngn mak mertua..

pilih2 nak sayur yang mane

kowang tengok, mama sampai garu2 dahi tak tahu nak beli sayur ape..haha

Ramai giler org..jalan pon langgar2 bahu..

Tengah sibuk2 tengok ape yg nak di beli tibe2 terase ade orang mencuit..

Ni ha..terjumpe budak ini kat pasar tani dengan mak dye.. Kawan sekolah saya merangkap jiran. :)

Mule2 bakul tak penuh lagi...

Beli pisang pulak nak tambah kan isi dalam bakul..hehhe..selagi tak penuh takmoh balik.. :p

Mama: nak beli tak itik tuh? Teringin lah nak buat rendang itik

Memang beli.. :D

Itik yang di panggang separuh masak.. Ade ikan keli salai, ayam kampung salai dengan daging salai... Semua2 tuh kalau buat masak gulai lomak cili api memang Marveloussss!!

Dan seterusnye penuh kan isi bakul lagi...
Sumpah bakul penuh..
Tak dapat nak ambik gambar sebab dah tak cukup tangan sebab barang dalam bakul dah melimpah2..
Terpaksa pegang kat tangan sikit..hehehe...


:) :) :)


7 Sarang ♥:

nieja said...

u..
i kan bertahun blaja kat
msu, n duk kat stdium tu
sumpah tak pnah pegi pasar
pagi kat stdium tu hahaha..
macam mane nak pegik bgun pon
dah petang kahkahkah!
tapi rmai ckp pasar pagi kat
stdium tu best.. hurm..

Amazing AJ said...

itik????

best ke weh...erk, mcm pelik lak makan itik.

haiwan pelik yg aku penah makan rusa dgn kuda je. yg laen x pnah. apetah lg itik.

hahaha

mummymujid said...

slalu mls pi pasar...patah lagi masak memasak....dish bagi satu kat muka...malas mmg x leh blah...urmmm itik tuh sedap ke??? saya x prnah rs...bila tgk itik saya tetiba welllkkkkkk apakah???

s.y.a.r.q said...

nieja: hehehehe..rugi lah u tak pegi nieja... besar gile pasar tani kat stadium tuh...

mcm2 ada... makanan pon byk smpi tak tau nak mkn yg mane.. mcm nak semua.. :D

s.y.a.r.q said...

AJ:wow!! Aj,... aku tak pernah makan pon kuda ngn rusa.. sedap ke???

Itik sedap lah AJ.. daging dye macam ayam jugak rase nye..cume lagi extravaganza sedappnye.. :P

s.y.a.r.q said...

mummymujid: sedap lah itik..macam ayam jek.... ala.. mcm burung putuh juga lah .:D

nieja said...

tu la psal
mcm rugi plak
bertahun duk sane
x pnah jejak haha

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2