♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, April 1, 2010

Duit gaji bagi tak kat mak? :D




Hahahahaahaha...
Terkezut tak ngan tajuk entry saya tuh?? Wink wink!! :D
Tadi kan tadi kan,, 1st Day bagi sket duit gaji kat mama...
Walaupon tak seberapa mane, tapi memang terniat sangat2 nak bagi kat mama...
Weyh weyh weyh..asal baru perenggan pertama cam air mate nak mengalir nie weyh?? T______T

Adessss... mengade jek Syarq.. :P
Ok..teruskan ngan cite sebenar... :D

Syarq: Mama, hari ni Yin dah dapat gaji!!! (ehem2,,, Yin adelah Syarq yer.. :P malu2 tucen ah,, :D)

Mama: Ye ke..

Syarq: Mama, nah.. Yin bagi mama nieyh.. :D

Mama: Tak yah lah.. Tak yahhh...

Syarq: Dah rase malu2 tuceng dah,,, sebabnye tu pestime kot bagi duit gajy sendiri kat mama.. :D

Mama: Tak payah lah...KO gune lah..

Syarq: Ambik jelah ma....

Mama: Tak yah lah... (Adesss anak beranak nie bergaduh manje2 lak..ahaks :P)

Syarq: takpe2.. Mama ambik...

:) At last mama ambik juge...

Adehhh..Mama nie wat i malu2 kuceng ahh...


To Mama,
If next time rezeki bertambah, Yin up kan lagi ye duit tuh...
Doakan lah yang terbaik untuk anakmu ini


Psssstttt.... Nages sudah ah.. OK stop!! T____T






7 Sarang ♥:

helena's said...

percaya tak.cikhel jarang bagi duet gaji kat mum cikhel.sebab takut nt mintak balik.hahaah selalaunye akan belikan keperluan rumah je sebgai ganti..heehe

s.y.a.r.q said...

oh,,begitu ye cik hel...
takperlahh...

at least dgn cik hel belikan brg umah tuh, senang sket dye x yah nak beli brg lagi dah.. :D

nieja said...

bagusnya :)
i nak bg duit gaji
pon x boleh sebab lom
kerja. haha

s.y.a.r.q said...

nieja: babab kang u nie.. :D
takpe..nnt u dah keje bg lah kat mak u... bg sket pon xpe... berkat dr mak.. :)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu...beshnyer..leyh bg mak n abah wet...

abby xder ibu n papa cm aner..??nk bg sape..??wawawa..sob3..sdihnye..jd anak yatim piatu...huhu...

xper3..bg nenek n atok ok gak ekh..tp ble dah keje t la..haha

s.y.a.r.q said...

abby: xpe..leh bagi kat nenek n atuk :D ambik berkat dr dyeorg

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhuhu..tol2.syarq...hehehe..

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2