♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, May 15, 2012

Komuter


Assalamualaikum (^_^)

Semalam balik keje aku buat idea gile. Aku rase aku memang suke buat idea gilelah. Idea gile bagi aku kat sini bermaksud idea tanpa plan atau spontan atau drastik. (^_^) Aku suggest kat Kak Dila pergi Mid Valley naik Komuter di petang-petang hari. Tak reti-reti penat ke?? Hehehe.

Kalau nak naik kereta pergi Mid Valley memang harap dijauhkanla. Memang taklah nak drive di dalam jem. Shiroooooo!!!!! Tujuan hanya satu. Nak mencari sepasang sandal. Sanggup????? Sanggupppppppp kalau semangat dah datang.

Kiteorang parking dekat KTM Shah Alam dan naik KTM sampai Mid Valley. Not bad pegi Mid Valley dengan KTM di petang-petang hari. Tak ramai orang. Selesa. Pergi balik dapat je tempat duduk. (^_^) Suke!!!
 Hidung kembang VS Hidung Mancung (^_^)

 Transit dekat KL sentral. Hehehehe.. Train yang comel!! 

 Komuter yang baru. Sangat selesa... LOve it <3

I'll be back............ 

Kenyit mata laju2. TQ :)



0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2