♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, September 13, 2012

Open house office

Assalamualaikum. Annyong hashimnika chingu ya!!! (^_^)

Pang diri sendiri asyik nak speaking Korea kan?????? Sorry, aku memang sangat suke belajar bahasa-bahasa ni. Walauponnnnnnn tak pandai mane pon. Hehehehe.

Semalam adelah Open House office aku. Semua orang dah dibagi kain sorang satu sebelum bulan puase lagi kecuali orang-orang yang baru masuk tak dapek lah.......

 Rewang potong-memotong nasi himpit. aku tukang snap gambar je!!! (^_^) 

Jemputan tak berapa nak ramai sangat sebab tak ajak semua pejabat pon. Tempat buat open house pon dekat dewan yang kecik je. 

 Boria kampung pisang.. (^_^) Ade sesape nak jemput buat show tak????


 Buat-buat rajin sebab tak tahu nak buat ape.Isi keropok dalam tupperware kire dah nampak busy kan?????Hahahaha.






3 anak dara, sorang mak dara. Hahhhh cer teka mane satu mak dara?????? Jangan teka aku pulak eh. lepuk kang!! :P

Sekian,sebab ini entry malas. Sebab aku rase tak ade ape yang best pon mase open house ni selain dari makan. Tengok?? Jujur kan??????Kiteorang boleh menguap-nguap sebab tunggu cabutan bertuah tapi tak bertuah. 

Kenyit mata laju2. TQ :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2