♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, September 10, 2012

Wong Solo

Assalamualaikum,,,, Annyong Haseyo!!! (^_^)

Ngeh ngeh, sorry berturut pulak kan pasal makan-makan. Kali ni dekat Wong Solo pulak dekat seksyen 7, Shah Alam. Makan ayam penyet.. Kesukaan mak aku. Sangattttttttt.Kalau setiap kali nak makan luar tanye nak makan mane mesti jawab "Wong SoLo".

 Bagi aku pulak, sedap tu memang sedaplah ayam penyet dekat situ. Tapi.... Aku sangatlah cepat muak dengan makanan yang bergoreng. Ayam penyet kan semua nya bergoreng. Tahu, tempe,ayam semua goreng. Tambahan pulak sambal pon bergoreng. Jadi tak boleh makan selalu. 3 bulan sekali Ok lah kot bagi aku.

Ini ayam penyet yang kawan-kawan aku order sorang satu. Ayam dye lembut. Tahu goreng dye pulak sangat-sangat berperisa. Bukan macam tahu goreng biase. Macam diperap dengan bahan-bahan lain. Pedas jugak. Kalau nak kepedasan sampai berpeluh-peluh boleh makan dengan sambal belacan yang diletakkan atas meja.



Aku pesan tahu & tempe penyet je sebab macam tak mampu nak masuk kan nasi dalam perut lagi sebab breakfast sudah makan nasi. (^_^) Hoishhhh, Makan ni je pon boleh buat perut monteneng tau!!

 Dah sekian........ Lepas ni ade entry makan lagi.Hahahahaha


Kenyit mata laju2. TQ :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2