♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, December 8, 2012

Kasut batu bata.Eh???

Assalamualaikum. Ann yong chingu!! (^_^)

Kalau dulu, bila lalu depan kedai Bata kan, pandang hujung mata je. Hehehehehe..Yelah,dahulu kalakan kasut Bata design dia adalah sangat mokcik-mokcik. Bata kan design kasut untuk keselesaan. Jadi, design adelah sangat limited kepada taste mokcik-mokcik.. Hehehe.

Tapiiiii sekarang tak lagi macam tu. Aku pulak dah jadi penggila kasut Bata yang setia. Die hard fan sangattttttt.... Design dye sekarang dah diperbaiki. Makin hari makin bayak keluar kasut/sandal yang lawa-lawa sangat. Tak ade dah batak macam dulu.

Koleksi kasut Bata aku. (^_^)

Yang ni heels ke wedge ye nak panggil??? Tak kisah lah kan,,,,Heels yang mula-mula aku berkenan dekat Bata. Terus jatuh cinta sebab keselesaan tapak dye.. Dah nama pon Bata Comfit. (^_^) Dah lah tahan lama sebab tapak dye tu bukan saja di gam, tapi dye jahit sekali tau. So insya Allah tahan lame :)


Ini pulak wedge yang tak berapa tinggi, 1 1/2 inci kot lebey kurang tinggi dye...Ini pon sangat-sangat selesa yang amat. Langsung tak menyakitkan kaki.Berbaloi-baloi beli (^_^)

Lepas tu aku ade beli lagi satu wedge yang 2 1/2 inci. Tapi cari-cari gambar tak ade lah pulak. Mungkin dah tak ade stock kot yang itu. Walaupon 2 1/2 inci tinggi dye, tapi selesa. Boleh dikatakan hari-hari pakai pergi kerja


Next adelah paling baru aku beli. Aku beli hari Khamis lepas. Ni semua gara-gara tak tertahan tengok sale!!!! Adoi....peningla tengok sale-sale ni. Menggigil je tangan tau. Sebab kan nak lepaskan gigil belikan jugak seketul!!! Tambah-tambah pulak ade geng yang menggigil jugak, Safra. Hehehehe.

Kiteorang dua orang selalu menggigil lah tengok barang. Tengok baju on9 , lagi-lagi dekat The Poplook tu. Kalau banyak duit rase nak beli sampai 10 baju sekali gus!!! (^_^)

Lepas tuu, siap ade kasut yang aku aim... Hahaha..
 Taraaaaaa.....Cantik oh kasut ni.... Banyak bahagian yang tertutup jadi nampak kaki adelah sangat kemas.
Ini pon nak juga sebab warna biru yang sangat cantik. Oh oh oh oh!!!!!!! Tunggu gaji nak rembat. Insya Allah (^_^) Doa kan kejayaan. Hahahaha

 
Kenyit mata laju2.TQ :)

2 Sarang ♥:

Ainul Azreen Ahmad said...

Hey Syarq,

Rindu kat ko ni..hahahah...

Kasut2 yg dlm post ko ni lawa la pulak bila aku tgk...slalu klau pegi Bata, tgk design cam buruk n gaya makcik-makcik..

Ni yg buat aku rase nk pegi Bata ni..hahaha...tgk la insyaAllah dlm masa terdekat ni nk pi jenguk..

hehehe..

:-)

s.y.a.r.q said...

@Ainul Azreen AhmadTerharuuu ade gak orang rindu kat aku...Rindu jugak kat ko nul.... Hah,,cantik kan kasut bata???jangan pandang sebelah mata.... Banyak dah yang cantik2... (^_^)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2