♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, December 9, 2008

ari raye korban lagiii

hurmm... Family belah ayah aku dtg.Atok Suk aku n makcik2 n pakcik aku dtg... Huhuhu... Saje wat mkn2 utk dyeorg sempena ry korban... Tapi xsmua pon dtg... Mane yg duk dkt2 jekla yg dtg.

mNYg tgk kamera tuh kazen aku Along, yg pompuan bj biru tuk makcik aku Cik Midah, n yg laki tuh Along punye husband


Yg serba itam tuh la Atok suk ku...iaitu nenek aku

Ya mulot ternganga tuh my uncle, Cik Dan.. Ampun Cik Dan, ms snap nie ngh nganga la plak.. hehehe

Ini anak kazen aku Along td... Comelll.. Geram ngn pipi dye!! Ala... x hengat ar nm dye.. tu Lah... Anak buah byk sgt... :)

Yang ni makcik aku.. Cik Nana... yg bdk laki ni Daniel... Siann sampai demam2 budak nie.. Mak ayah dye ngh pergi haji skrg nie.. Dye tgl ngn Atok Suk lah.. Rindu mak ayh dye lah tuh..

Hah.. Yg ni mesti kowang knl kn sape??? =p Saje gedik2 tgkp gmbr pakai baju jubah sebenarnye tuh.. Bukan slalu aku pakai jubah gini.. hehehe..tapi x nmpk mcm jubah sbb x snap gmbr penuh..

Ok lah... Gud nite... Aku dah kepenatan hari nie... Mau tdoo...

:) :) :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2