♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, December 2, 2008

i'm here back!!!!!

mOwnink! mOwnink! mOwnink!


wahhh!! hari nie aku bgun awal...


kul 7.29 a.m....



di sebabkan oleh aku terlampau excited aku bley berblog2 balik setelah beberapa hari pencen!!!



hanye nanie n mc long je kut yg phm pe aku ckp nie.. hehehe.


:) :) :)


aku xley tdo dah pikirkn nk berblog nie....



aku bangun terus ambik laptop aku bwk g living hall...



hahahahaha... mak aku duk pandang aku 2 kali... btol ke budak nie bgun awal!!



:) :) yups! ma! Yin bangun awal! tp bkn tuk watpe yerr.tp tuk berblog!!!


heheehehehe!! wat penat jek mak aku bangge ngn aku sekejap.. :)



ok... 4 my 1st blog ni... ("1st blog kah???") :) hehehehe... kire 1st la nie kn...



i want to thanx to sumone... MOHD SHAHRIZAL BIN RAHAMAN



becoz of U, i kembali berblog!!! thanx!!




:) :) :) :) wink! wink! wink!



to nanie n mc long!!! yang!! aku ade balik nie... :) :) :) meh support aku..



Kwnmu yg poyo nie...


lalalalalalalalalalalala :-p

1 Sarang ♥:

madey said...

aku support ko gak..hehe

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2