♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, May 12, 2009

Kerana sebuah rak

Aishhh.. Pesal lak kan ngan rak tuh kan??

Ni lah raknyer..

Di sebab kan rak ini,,, mood mengemas bilik sudah lari maaa.... hohohoho..padahal mmg mls :p
Tak caye???
Tengok ni....

Katil pom malas nak kemas lepas bangun dari tido..

Tengok yg bwh nie lagi dahsyatttttt.....

Dengan baju2 yang dah kering tak berlipat..
Yeee..kite longgokkan sajerr.... :D

Hahaaaha... barang yang saye angkut bawak balik dari umah sewa pon tak kemas2 lagi...

Sebenarnyer rak tuh dah lame saye tingin nak cabut dye dari dinding...
Sebab pe??

Saya nak sangat cat bilik saya dengan kaler purple
Heheheh..wajib purple lah bilik saye kann... :p
So...before cat perlulah menanggalkan bende rak tuh dari dinding..

Tapi masalah nyer sekarang memang tak sape pon kat umah tuh reti nak gne BOCSH eh?? betul ke eja?? tuk cabut screw dye kat dinding tuh..
Ayah saya tau gune untuk tebuk lubang kat dinding jek... :(

So... sekarang nie tunggu orang yang lebih tahu yek tuk mencabut bende itu...
Tapi... Sape kah??Sapeeeeeeeeeeeeeee????????

Kalau lah dapat ku cabut sendiri rak itu..mmg projek jalannnnn baikkk punyerrr...

:) :) :)




7 Sarang ♥:

madey said...

mesti ke gune BOSCH tue?
kalolar aku dok sebelah umah ko, boleh jek ko panggil aku...

~s.u.E.L.a.i.e.Y~ said...

ishk3(smbil geleng2kan kepala)..
bilik ank dare sape la ni..hiks

s.y.a.r.q said...

kat umah aku nie black decker...
biasalahh... anak dara nie mmg malas.. :p

~ilyanie_usyuk~ said...

whoaaaa
giler bersepah kot bilik
malu dowh
Muahaahahaha

s.y.a.r.q said...

hahaha..mmg bersepah...
lalaalalla....awat hang yg malu plak??? wakakaaakakakakaka

nieja said...

mak aihhhhhhhh
bilik u.. *pdhal blk i pon same*
wkakakkakak

s.y.a.r.q said...

ahahahahahahahaa... bilik u x seteruk i kot... :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2