♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, September 29, 2011

How sweet (^_^)

Assalamualaikum

Ya Allah.... Tadi petang aku gatal-gatal login blogspot ni lah. Tengok-tengok ade seketul komen dalam dashboard. Teruja gila dengan komen sebegitu rupe.... Dengan laju-laju terus update status dekat Facebook (^_^)

Ingat tak korang yang pasal entry aku Orang putih,cakap melayu ??????? Kalau tak baca lagi or tak ingat sila bace sekarang kalau sudi :P klik sini






Hari ni aku baru login blogspot dan terbaca komen di bawah yang aku bulatkan merah tu... Hehehehe... Klik gambar di bawah untuk tumbesaran.

Meh aku taip balik komen tu :)

" Kenapa tak tanye je i untuk tangkap gambar je? i so would have taken a photo with you :)"

Koranggg... Korang rase betol ke dia punye blog and dia sendiri yang komen tu???????? (http://geofreyperrinwilliams.blogspot.com/)

Kenyit mata laju2. TQ :)

2 Sarang ♥:

Qaseh Dalia said...

hehe ye kot

♥♥Cikngah♥♥ said...

ssh nk kt betul ke x.hehe.tp kn ada btl gk komen tu.apsal ko x g je dkt mamat tu syarq.kan dh rugi.ehe..

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2