♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, September 10, 2011

Pasang cita-cita..

Assalamualaikum

Dengan ini saya memasang cita-cita (erk??macam nak umumkan tarikh hari raya pulak) untuk pakai bikini dress yang sebegini kerana dress ni cukup kriteria yang aku nak sebab

(1) Labuh lebih paras montot dan terlebih-lebih labuh pon 
(2) Lengan panjang
(3) Lawa


Sesuai dipakai juga untuk perempuan bertudung. Sopan je..... Sepanjang menjadi remaja ni (remaja lagi ke??) belum pernah lagi pakai baju dress panjang sebegini atau maxi. Nak beli, nak beli nak beli!! Tapi kat mana nak cari??????Online shop berlambak je jual tapi aku tak suka beli baju online. Tak dapat nak fitting. Lainlah badan aku bentuk super model. Pakai apa-apa  pon muat . Smiley



Kalau yang atas ni dress lengan panjang, tapi  dress yang sleeveless pon cun jugak untuk dipakai. Tapi jangan kau gatal sangatlah nak pakai pergi Mid Valley dan tempat yang sewaktu denganya terlanjangkan lengan macam ni je. Pergi ambik cardigan pakai lah deyyyy!!!! Lagi nampak manissss semanisnya kurma ini Smiley


Sungguh cantik ok. Aim aim aim ini baju. Yesss!!! Esok jugak pergi carik. Overrrrrrrrrrr excited!!!!!
Next!!!!!


Apa bezanya dress yang warna pink ni dengan yang warna purple tadi????? Bentuk leher dia. Yang purple leher berbentuk C tapi yang pink leher berbentuk V. So, kene pakai tubelah kat dalam. Gojes gojes!!


Nak lagi santek pakai dengan wedges kegemaran. Huuuuuuuuu....Mesti nampak lagi lagi lagi manissss.. Smiley
Hish..dari tadi tak habis2 manis. Kene diabetis baru tahu.


Kenyit mata laju2. TQ :)

6 Sarang ♥:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

orang memang xdapat dipisahkan ngan fesyen kan... leceh... leceh... hahaha

mascin said...

nk pkai jgk cmni g kje..nk pkai jubah huhu

s.y.a.r.q said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimaginekehkehkeh.... memangla..hari2 ade je fesyen baru keluar.... so mmg xdpt dipisahkan

s.y.a.r.q said...

@mascinmascib....untuk mummy to be pon sesuai je pakai baju camni..jom carik yang :)

Ainul Azreen Ahmad said...

Aku pn suke tau baju2 cmni...tpi aku x sesuai la Syarq...aku x tinggi n kurus...mesti buruk bila pakai...hmm..

tengok je la...

s.y.a.r.q said...

@Ainul Azreen Ahmad ala null..aku pon bukannye kurus pon..... tapi tingin nak pakai

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2