♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, April 22, 2013

Borak manis

Assalamualaikum. Annyong chingu!!! (^_^)

Borak manis atau dalam bahasa jawa nya english = Sweet Chat (^_^) First time aku pergi makan dekat situ, semuanya sebab ajakan Fiza. Ni cerita dah 2 minggu lepas tau.Tapi nak cerita jugak. :p  Sebenarnya kesian dekat fiza, dia teringin nak Sushi King. Tapi dah ragu-ragu dekat status halal sushi king, tu yang tukar fikiran pergi sweet chat .

 Dekat sweet chat, diyakini halal sebab dye dapat sijil halal jakim. Kalau ragu-ragu boleh pergi cek dekat website www.halal.gov.my. 

So, ape lagi. Jom nom nom nom nom. :) Kat Sweet Chat ni ade makanan western, melayu dengan chinese. Aku dengan fiza order set jer. Jimat pon jimat. Set aku order dapat spaghetti, bubur dengan air.

 Spicy smoked beef spaghetti.

Rase dye???? Macam makan masak lomak cili api daging salai lepas tu tambah je spaghetti dalam tu. Mesti korang dapat bayangkan macam mane rasa dia. So, kalau dah bosan dengan bolognese boleh lah buat macam ni. (^_^)

 Ini bubur cha cha aku. Erm.... bolehlah.. Aku bagi 3 daripada 5 bintang.

Fiza pulak order set macaroni and cheese. Ahhh. belasah je nama. Sorry sebab dah lupe. Ini bagi 4/5 bintang.

Bubur pulak fiza pilih bubur pulut hitam.

Sambil makan, sambil sembang perkara manis-manis je. (^_^)

Berangan muka flawless . hehehe :P

Oh ye. Hari tu dekat Hat Yai, mak aku beli buah mata kucing kering.

 Hasilnya dapatlah buat air mata kucing sendiri. Sedap sangat.. Siapa nak boleh pergi beli kat giant buah mata kucing kering, lepas tu masak sendiri. (^_^)


Kenyit mata laju2. TQ :)


1 Sarang ♥:

Unknown said...

fine gi x ajak kan~

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2