♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, June 28, 2011

Berdebar-debar menyebab aku jadi bengong



Assalamualaikum

Wut the fish je lah aku ni hari. Soalan yang senang , macam orang putih kata, as easy as ABC pon aku boleh blur?????????????????????????????? Actually memang aku dah fikir pon jawapan dye macam tu. Tapi sebab kan perasaan berdebar and tak yakin takot jawapan tu salah menyebab kan aku jadi blur???? Berdebar mengatasi segala-galanya!

Aishhhhhhhhh... Rase nak ketuk-ketuk je kepala OK. T_______T

Soalan: Dekat mana nak letak shared printer dalam network sesebuah company????

Aku dah fikir dah, letak je lah kat switch. Lepas tu, pe ke jadah nye aku boleh fikir, dekat printer ade ke port LAN cable???????? Sebab aku tak pernah settingkan untuk shared printer??? Boleh tak??Sedey sedey sedey?? Ketinggalan. Belakang printer kat rumah aku mana ade port LAN weyhhh... Hahahahahahahahaha.


See see see?Jawapan aku dah betol da letak jela kat switch.


Lain kali yakin dengan jawapan sendiri wahai Syarq!!!!! Eh??? memang ade port LAN eh kat belakang printer? Asal printer aku tak hadoooooooooooo??????????

Kenyit mata laju2. TQ Smiley


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2