♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, June 23, 2011

Nampak tak nampak tak???


Assalamualaikum

Nampak tak nampak tak ape yang bertukar kat belog aku hari ni??????? Background aku sudah tukar. Yeeeeehaaaaaaa. Motif tukar background je????? Sebab nak bagi semangat aku untuk hapdet belog hari-hari. Boleyyyyyy???????

Kalau dah dasar pemalas tu, malas jugak lah kan????? Hahahahahaha. Sebenarnya, macam tak ada apa-apa yang menarik pon yang nak di ceritakan. Tu yang jadi malas tahap gaban. Lagi-lagi pulak kepala serabut. Entah lah. Ape nak jadi kat aku, aku pon tak tahu.

Wuwuwuwuwuwuwu. Kerja dah ada. Tapi hati pulak yang tak ada nak kerja dekat situ. Bukan tak bersyukur. Memang sangat-sangat bersyukur. Tapi, cuba korang dalami macam mane rase bile ko nak pegi kerja, tapi hati ko tak ada kat tempat kerja. Hati ko kat rumah????? Camne tu? Camne? Sile dalami perasaan itu. T_____________________T

Aku nak juga cuti hari sabtu & ahad macam orang lain. Sob sob sob. Tiba-tiba rasa jadi suri rumahtangga sepenuh masa yang berjaya lagi besttttttttttt!!!!! Tsssssssssssskkkkk. Apekah??? Bila masa aku kawen pulak nak jadi suri rumah sepenuh mase????

Tengok??? Merepek sudah. Bye.

P/s: Ini bukan main-main eh.. Ini betol-betol ape yang aku rase sekarang ni. Sila selamilah hati iniiii....Macam tajuk lagu ye tak???

Tapi terubat jugak hati ni bile tengok kumpulan Sepah. Semputttttttttt lagiiii, hahhhhhh,,, hahahaha




Kenyit mata laju2. TQ Smiley


1 Sarang ♥:

iekasub said...

be tough girl! angin malas tu kejapp je. paling lama pon seminggu. layan jelaa kejap ;)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2