♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, July 30, 2012

Do-it-your-self ♥

Assalamualaikum. Annyong Haseyo!! (^_^) 

Do it your self (DIY) , buat sendiri. Ye....Aku ni nak kata kreatif, takde ler. Cume suke nak jadi kreatif. (^_^) So, aku punye projek sekarang tukar gambar-gambar dalam frame-frame kat rumah mane yang dah bosan tu kepada gambar yang aku buat sendiri.

Cantik ke tak cantik, mak aku terima dengan redha. Hahaha. Tapi sebelum tu aku tanye jugaklah pendapat mak aku kan..... Karang kalau buruk benor malu pulak nak gantung. (>_<)

Setakat ni, baru 4 je frame yang aku dah kerjakan. Hehehe.



 Sarang ♥ (LOve in Korean)


 (Retro)

Apple...Abaikan kesilauan disitu. (>_<)

Jimat dan puas hati. Kadang-kadang cari gambar kat kedai pon takdelah cantik mane pon, tapi harga boleh tahan mahal. 

Bahan-bahan yang aku pakai:
Coloured A4 Paper
Frame gambar yang ade kat rumah.
Double sided tape
Gunting/Cutter.

Korang boleh gune bahan-bahan lain lagi ikot kreativiti sendiri.
P/s: Budak-budak sile mintak izin mak korang sebelum mengerjakan gambar-gambar tu ye. Kang habis gambar kesayangan mak korang kang. (^_^)


Kenyit mata laju2. TQ :)

2 Sarang ♥:

Zul & Azizi said...

Salam Ramadhan...

Wah kreatif la awak ye...Bagus kalau mcm ni...Jimat skit belanja...At least kita puas hati dengan hasil kerja kita...boleh jual secara kecil-kecilan ni...ahaks...

Tengoklah komen balas dari dalam blog kami tu ye.. :-)

s.y.a.r.q said...

@Zul n Azizi Boarding PetsBaikkkk.....dah bace pon komen awak :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2