♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, July 16, 2012

Outing ♥

Assalamualaikum.... Annyong !!! (^_^)

Hari ni baru dapat outing dengan kawan-kawan seoffice. Plan dah berduyun-duyun buat, tapi tak pernah terlaksana pon. Plan pergi Gentinglah, Melakalah, Singapore lah dan yang paling hebat plan pergi Korea. Haishh bestnye kalau memang betol-betol pergi. Berangan ~~~ Semuanye macam semangat bagi plan. Tapi bile tibe mase, mane plan aritu???? Dah tenggelam dalam laut la tu... (^_^)

Kawan-kawan seoffice bunyi macam ramaikan??? Tapi 3 orang je pon yang pergi. Pukul 9 pagi janji memasing dah ade dekat KTM tempat masing2. Destinasi kiteorang ke Sogo & Jalan TAR. So turun KTM Bank Negara.

Kak Dila dari Subang, Safra dari UKM dan aku dari Shah Alam. Disebabkan aku dengan Kak Dila sehala, jadi berjanji nak naik gerabak yang sama.Tak pernah-pernah aku mengira gerabak keretapi seumur hidup aku, dan hari ini dalam sejarah aku kira gerabak dengan fokus. Alhamdulillah, Kak Dila pon kire gerabak dengan tepat dan dapat jumpe dalam gerabak yang same. (^_^)

Dipaksa oleh kak Dila untuk bergambar dalam KTM. Jadi aku layan kan aje. (^_^)

Iklan sekejap. Aku rase, kelemahan aku malas nak snap gambar bile keluar. Dan moment yang penting aku selalu abaikan dari snap gambar moment penting tu. Kesudahannya, aku yang menyesal sebab tak ade gambar. (-__-)' OK sambung balik.

Sampai stesyen bank negara terus jalan kaki pergi Sogo. Simpan barang Safra dekat Kaunter Customer Service Sogo, terus pergi Brunch.Dan terus pergi menuai barang-barang yang di kehendaki.Aku merembat seketul cadar warna Pink. Joa!!!!(means like in Korean)


Image Consultant Safra, Kak Dila. Tengah pilih baju yang sesuai untuk Safra. Untungla.... (^_^)

 Senyuman manis lepas dapat baju.

 Pilih lagi dan pilih lagi sampai pening-pening, Ramai sungguh manusia dalam Sogo tu. Rasenye Sogo tu tak pernah lengang kecuali waktu bussiness hour dah habis je. Betul tak?????

Sampai aku tak tahu nak tengok mane satu baju sebab terlalu banyak baju. Blouse purple aku pakai dari ThePoplook.com. (^_^) Falling in love sudah dengan ThePoplook.com. Baju-baju dekat situ banyak yang labuh-labuh sampai peha. 

Till Then, Annyonghigeseyo. (^_^)

Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2