♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, February 22, 2009

penatnyer....

hye kawan2..
:) :)
hikhik..baru lik dari umah mak lang aku kat bangi...
dah 2 hari x ber blog rindu plak..

Ari nie adelah hari bahagia untuk sepupu aku.. Abg Izrul n isterinye Kak Amy..
Abg Izrul tuh anak mak lang gue..
Wahhh..sengal2+ penat seyh badan aku..
Lebey dari pengantin nie..
hihihihi..

Kalau jadi pengantin pompuan penat..Tapi klu pengantin laki..Huh...xde maknonyo nak penat..
Abg Izrul tuh rileks jek.Cumer dye duk mcm x tentu arah lah.. Duk sini salah.. duk sane salah je semalam..
hehehehe...cuak lah tuh... duk hafal akad nikah:p
Keje2 lain sumo makcik2 + kazen dye ni yg baik ati tolong..hahahha
:p :p ;p

Semalam duk sibuk tolong2 ape2 yg patot...
giler pening seyh pale aku tengok umah mak lang aku..
hehehehe..penuh ngan barang2 tuk majlis kawen..

Ni uwan aku... Kowang tgk... byk kan brg ats meje tuh..

mak long... sempat kan ajek layan astro aruna...

nak jadik jakun sekejap..Aku baru tgk buah pinang. :p Yg warne oren tuh buah pinang..

Nih baru nak buat sirih junjung mlm smlm

dulang2sSsS... Semuanyer 9 dulang tuk balas kat pihak perempuan..

Oh...entry sebelum2 nie aku penah kate kan tema wedding abg izrul nie Turqoise blue..
So..mestilah hantaran2 warne turqoise..
berpinar2 mate aku tgk warne turqoise byk sgt.. :D

Perfume DKNY be delicious.. I like!! :D

This one for kakak kepada kak Amy..dye langkah bendul.. bagi Kain buat baju tuk kakak dye..


bunga rampai+cek wang hantaran+handphone(dlm bakul tuh patotnye..blum ltk lagi)

kasut high heels(mmg tinggi namati)+handbag

fruits

french lace tuk buat baju..

cake tajaan mak ndak

sirih junjung

coklat tempah dari Lembaga Koko Negara

Telekung

Wepp..kowang..aku tido dulu lah..Sok nak gi kumpol kat umah mak lang lagi...
Nak gi kenduri umah pengantin pompuan kat Cheras..
Mantok giler dah..
Mate pon berair2..
Nanti smbung citer lagi...
Daaaaaa~~~~
:) :) :)

3 Sarang ♥:

DYL said...

wowwwiieeeeyy~

nieja said...

wahh
smua biru..
theme die biru eh

s.y.a.r.q said...

a'ahh..
theme dye turqoise nieja

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2