♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, February 5, 2009

" sume wish except for one. lupe kot "

Wahahahahahaha... Malu nye aku....
Disebabkan ayat ni jek..
"" sume wish except for one. lupe kot "
Perasan lak lah Syarq oiiiiii!!!
Igt kan ko mksudkan aku nani...

:p :P ;p

alhamdulillahh...Aku dah xsedap ati dah tau mase bace blog ko tuh nani laling..
Siap buat entry special tok ko nk mntk maaf...
Hehehehehehe...

P/s:actually...sapekah org tu... meh nak sekeh dye... Buat org lain yg perasan.
Wakakakaakakakakaka....

7 Sarang ♥:

hananiEy said...

ihhiih syarq!!~

maaf kn ak kerane statement ku telah membuat kn byk pihak sala faham,

wehihi byk la sangt, bajet pemess,

ihihih

;)

statement itu agk kontrovesyy upenyeeee,


ihihih

ak tau syarq, msty ko terwish kt num lame ak,


ihihihh


muahx! tq syarq darlinggggg ;)

s.y.a.r.q said...

hakhakhakhakhakhakhkak..


tuhlah..kontroversi seyh statement ko tuh..

mcm ala2 Melodi...


hahahaahhaha..:p ok laling... Muah muah

I.L.Y.A.N.I.E said...

hahahahaa..

ko bukan org pertama Syarq.

Enul pon terasa dirinya bersalah..hahaha

nasib lar...

Ayat kontroversi Hananiey memang power!

=)

s.y.a.r.q said...

hadeyhhhhhhhh....


mmg cukup power ayat nanie...


:p :p :p

mendalam

hehehhehee

Ainul Azreen Ahmad said...

Korang tau xpe...

Aku bersalah gile mse bace blog Nani tu...

Sbb aku tau aku blom wish dia...sbb bz sgt aritu...

nasib bkn aku..

relief gile...

s.y.a.r.q said...

tuh lah nul..

kuat giler kuase ayat nani tuh kn
hhehehehe


:P

hananiEy said...

ahahaahhaah

ayat ku yg sangt berkuase dan bisa menghuru hare kn keadaan.


ihihihih

;)


sorry korang

;)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2