♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, February 12, 2009

yeyeyeh..akhirnyer... dapat jugak!!

Ehem2...Bismillahirrahmanirrahim...
Harap2 x kene marah ngan sesaper
:p :p :P

Alhamdulillah.... yipeeeeeeeee...
Dapat jugak aku makan...

aku punye yg (alien+almond+chocoholic)

Sue.. Thanx yek sbb col aku.. Kalau ko xcol tanye aku nk big apple ke x,,,
kompem kempunan aku nengok ko mkn..
:D :D :D

melantak donut big apple ngan sue ptg smlm..
Sowang 3 bijik..
Siap mulot makan..pas setiap segigit jek ckp:
"fuhhhh..sedapnyer sue..sedap giler weyh..."
biler dah tinggal seketul dan separuh gigit dah donut tuh baru aku ckp kat sue..
"eh!!! alamak...punyerlah sdp smpi lupe nak ajak nat ngan sop.. Ya Allah.."
heheheh..sowi sowi,..
:) : ) :)
Nikmat btol seyh gua ckp lu!!

:p :p :P

wahhh!! aku kene bersedia tuk lari nieyh... Takot de owang marah..
Muahahahahahahhaha






4 Sarang ♥:

I.L.Y.A.N.I.E said...

weyh pompuan!!!!!

meh cni, rasa nk mngamuk jek tarik2 rambut!!!!


Arghhhhhhhhh!! TENSION!!!!


=)


owh ini bukan saya ni. sguh x beradab kan. tp saya MARAH ni!!!

~s.u.E.L.a.i.e.Y~ said...

huhu~
maseh teringat2 kelazatan donut2 itu..
yummy3...(nk lg)3
=)

mmg btoi la syarq ade org hangin 1 badan sbb kite dpt mkn big apple...

huhu~

s.y.a.r.q said...

hahahaahahhah...


lalalalalala.alamak...

de pompuan tengah berangin lah..


x takot punyer... :p :P

sue...

tuh lahh.. sian dye... nnt bg dye mkn air halia bg kuar hangin dlm bdn..

:p

nieja said...

nakkkkkkkkkkkkkk jugak!
jahat la u mkn sorg2.
putus kawan. bye
hahaha

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2