♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, February 11, 2009

xde kaitan ngan previous entry.. :P

Yeahhhh!!!
Aku baru lik dari Shah Alam..
B4 lik kerinchi, nyempat sajek singgah kat giant Seksyen13 Shah Alam..
Ade tujuan dan harapan ye kawan2 aku gi giant nie..
hehehehe..

Taraaaaaaaaaaaaaaaa...

Ni lah tujuannyer.. Beli raket badminton..Baru beli kt Giant..Hehe

Sebenarnye,dah lame aku ngan nat & sop angan2 kan nak main badminton kat court bawah umah kiteorg tuh.. Tapi kiteorg xdak raket..
Semalam berburak2 ngan nat kat YM...
Dye kate Sop dah beli raket 2 tuk dye ngan nat..
Alaaaaaaaaa.. Aku pon dgn semangatnye gi carik raket lamer aku..
Sedihnye... Crik dlm bilik adik aku...:(
raket aku tuh dah putus2 tali nye..Pastu dah ler bengkok..
Nape jadi bengkok???
Hahahahahaha... Sebab adik aku duk gune raket tuh tuk ketok lipas+cencurut dulu2.
Ciskek toll!! raket aku jgk jadi magse kan..

Pastu aku semangat ler carik kat stor blakang umah.. Mak aku pon siap tolong crikkan..
Semangat..semangat... ;) :)
Manelah tau de terjumpe raket adik aku...
Memang ade..Tapikan dah rosak2..
Dalam stor tuh aku crik2 byk raket.. Tapikan bukan raket badminton,..
tapi Raket squash ngan tennis.. Ayah aku punyer sumernyer..
Haahahaha.
Bley mak aku cakap: "xbley ke gune raket squash nie??"
bley jek kan.. Tapi kan mcm pelik jek.. Raket squash kan besau dr badminton..
hehehehe.


Dah lame sebenarnye aku xmain badminton nie.. Last skali rasenye mase form 5 kowt...
Yelah...Mase tuh lutut aku dah x betol sgt dah..
Susah lah nak main..
Main2 kan fengsan..
Ni pon nak main balik nie xleh la selincah dulu ley berlari2 bagai..kene lah sopan2 dan ayu gituk..
Hahahahaha..

Nampak x kaler raket aku tuh??wajiblah warne purple.. :p :P

Oklah.. sorry yek.. post entry kali nie xde kene mengena ngn previous entry..
Xsabo nye nak main.. Malam kang...Petang ramai budak2 kat bwh.
Dyeorg conquer..

Daaaaaaaaaaa~~~~





7 Sarang ♥:

~ilyanie_usyuk~ said...

purple 4-ever u...

auwwwwwwwwwwwww

s.y.a.r.q said...

ilyanie

:p hahahaha... purholic..

Ainul Azreen Ahmad said...

Warna purple ke???

Asal aku tgk cm warna biru tua...

pape pn, slamat bermain ye syarq..

;)

Alisa said...

hahaha..korg mmg semangat..
majUlaH sukaN utk negara..:)

s.y.a.r.q said...

ainul

warne purple lah tuh...


alisa..

ish..org ajk dye xmoh..

:p

nieja said...

wei
u g giant s.alam bukan nak
bgtau i :(
rumah i sblah tu je wei

s.y.a.r.q said...

ooooooooooo nieja.

u duk kondo tuh ek??

puncak perdana kah??

eh??btol ke name nie/?

:D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2