♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, July 3, 2011

Entry tatkala tak boleh tidur


Assalamualaikum

Di kedai emas Habib Jewel

Syahmi : Tauke, kasi tunjuk saya cincin yang paling cantik sekali dalam kedai ni.
Tauke : Oh...Ini wa kasi tunjuk sama lu ah. Nak yang ada diamond ke tadak????
Syahmi : Mane-mane pon boleh lah tauke
Tauke : Kalau itu macam, lu kasi angkat yang ini lah. Harga pon tadak mahal punya.
Syahmi : Tak mahal tu berapa?? RM 10 dapat tak?? Ekekekeke
Tauke : Aiyak. Itu cincin plastik boleh lor. Ini harga RM400.
Syahmi : Ok, kasi bungkus itu cincin.

Di Villa Matahari, Hani sedang menonton Drama di ruang tamu.

Syahmi : Sayang, suami mu yang hensem dah balik.
Hani : (Hani menyambut kepulangan suami nya yang hensem tu, dan terus mencium tangan suaminya.) Suami ku yang hensem dah makan ke????
Syahmi : Mestilah belum. Abang lapar ni.
Hani :(Hani ternampak sebuah plastik beg di tangan suaminya). Eh??Apa yang ada kat tangan abang tu????
Syahmi : Nah... Tengok lah.
Hani : Cantiknya cincin ni abang. Untuk siapa ni?????
Syahmi : Untuk madu.
Hani : Madu??????????? Madu wakluuuu!!!!!!!!!
Syahmi : Ye lah. untuk madu... Kenapa?? Tak percaya???
Hani : Sampai hati abang!!!!!! (Hani terus tinggalkan suaminya sorang-sorang kat ruang tamu dan terus lari masuk bilik. Di kuncinya pintu bilik.)

Dalam 15 minit selepas tu, ade sekeping nota di selitkan di bawah pintu bilik

Sayang,

Madu=Honey=Hani
Bukan ke maksud dia sama????
Touching je sayang abang ni. :P


P/s: Ini cerita rekaaan untuk menghilangkan mengantuk. Tapi apakah??? mata aku lagi jadi segar adalah!!! T_________T



Kenyit mata laju2. TQ Smiley

2 Sarang ♥:

Redbloodsnow said...

samalah kta semlm tak leh tido. resultnya hari ni akak kengantokkan buat kerja :(

s.y.a.r.q said...

tu lah kak zie. Ni yang syarq buat cite sukati je :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2