♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, January 9, 2012

Bajet Kurus

Assalamualaikum (^_^)

Malam sabtu hari tu mama ceritalah pasal baju kurung moden dye mase zaman-zaman dahulu kala.Nak kata kala sangat tu tak lah. Zaman 90 an lah senang cerita. Mama cakap banyak baju-baju kurung moden yang dye sayang nak buang dye simpan dalam bag macam zaman-zaman dahulu kala jugak dalam stor. Jap eh bagi contoh. (^_^)

Hah macam ni lah lebih kurang beg tu. Warna coklat gelap....lepastu jenis kain yang macam leather. Bag tu elok lagi.Langsung tak rosak tau.

Aku pon dengan semangat nak tengok sangat baju-baju tu. Jadi pegi kombah-kombah stor tu dan jumpe beg tu. Bukak-bukak tengok memang ade dalam 5 pasang baju dalam tu. Cantik-cantik pulak tu. Mak aku pulak suruh try tengok aku muat ke tak.


Memula try semua baju baju kurung moden zaman dulu-dulu. Jap aku bagi contoh gambar.

Haaaa...lebey kurang macam ni lah.

Nangessssss......kepala dengan tangan boleh masuk, sampai kat dada stuck!!!! (-_-) Ya Allah,mak aku punyalah slim river melim dulu-dulu. Dah lah baju kurung moden tu kebanyakannya zaman lepas lahirkan aku. Jeles jugak (-_-)' Mak aku pon boleh tak sangka yang dye dulu sangat kurus. Hahahaha.

Lepas keciwa dengan baju kurung moden, tak putus asa nak try baju kebaya pendek batik indonesia.

Lagi parah. Tang lengan pon dah kecik tak boleh masuk, inikan pulak nak masuk badan, Hahahahaha. Lemak sile pergi dari sini cepat-cepat boleh tak??????? Syuhhhhhhh,...


Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2