♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, January 6, 2012

Semuanye barang kucing.(-_-)'


Assalamualaikum (^_^)

Apo ni?????? Barang aku tak hade ke????? Sob sob sob (-_-)' Semalam men "shopping" barang-barang anak-anak tekak kucing.Tujuan?????? Untuk menggemokkan dan membulatkan lagi serta menembamkan lagi kucing-kucing tersebut. Especially Koko!! Koko,pleaselahhhhhh gemokkkkk.....Tak daya merasa tulang temulang kamu wahai Koko. Kurus yang amat!!

Nah hambik sepaket susu tepung untuk menambah kegemukan lagi menambah lemak. Hahahahahaha. (Gelak jahat)


Dan sebotol perfume untuk kucing. Kucing pon pakai perfume. (-_-)' Nasib baik tak ade perfume jenama DKNY ke tuk kucing. Pengsannn. Kena pakai perfume sebab bila nak tunggu seminggu nak mandikan dye bau agak kebacinan. Huisshhhhhhh......Sembur sikit bau strawberry. Baru ade selera nak gomol-gomol itu kucing-kucing.

Ini scoop untuk tapis poop dye.Aku tak tahu kenapa semua barang kucing yang aku pilih mesti warna pink. Confusing betol. Rase-rasenye Koko dengan Kiki tak ade bagi tahu favourite colour dyeorang???? Haeeessshhhhh (-_-)'

Cer zoom sikit kat handle scoop tu ade ape????? (^_^)


Kucing tengah senyum.Comel kan? an an an an???? :p



Kenyit mata laju2. TQ :)


7 Sarang ♥:

Abang Jonni said...

mak aih!! bertuah kucing2 ko... dapat layanan baik...
huhuhuhuhu

s.y.a.r.q said...

@Abang Jonnihikhikhik.takpelah abang jonni.Binatang pon makhluk Allah.Kena layan baik jugak.Lagipon binatang kesayangan Rasullullah (^_^)

matt yus said...

salam...kt mne nak dapatkan perfume n scoop tu???tlong emailkan kt sy
yuhyus31@yahoo.com

matt yus said...

salam..kt mne nak dapatkan perfume n scoop tu?

matt yus said...

salam..kt mne nk dapat kan perfume n scoop tu??emailkan kt sy
yuhyus31@yahoo.com

Dayang Zarina said...

salam, berapa harga kitty's milk tu?

s.y.a.r.q said...

@Dayang ZarinaWslm. Kalau tak silap bawah RM 10

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2