♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, January 10, 2009

Aku yg pemalas

Apakah ek tajuk aku tuh??

Hehehehehe.. Sbnrnye aku nk ckp aku ni malas nk exercise...

Aku kan kene exercise kaki aku ni bg lutut aku kuat sket.. Kire mcm wat theraphy kaki lah..

Basikal aku tuh dah lame aku x naik.. X wat exercise..

Basikal ke ek pgil bende nie?? Dah berhabuk dah duk kat dlm bilik...

Tapi tadi tibe2 aku tgk basikal aku tuh aku kesian plak. Penat mak bapak aku beli dengan harapan aku wat exercise lutut aku..Tapi tgk!!! Aku malas!! Pastu pikir2 balik klu aku x exercise mcm mane lutut aku nk kuat... Keinsafan melanda di situ... Jadi aku pon g naik bende tuh..

rase nye dah nk dkt 5 bulan jgk aku x naik bende.. X wat exercise tuk lutut aku.. Kalau Mak aku tau aku x wat exercise lutut aku nie mesti dye marah punyerr...

Kayuh punyer kayuh punyer kayuh.. Aku set kan timer 10 minit..

Kayuh dan kayuh lagik

Dan kayuh lagik...

Hahahahahaha..bunyik mcm lamer jek kan aku mengayuh...

Sebenarnye 3 minit pon xsmpi aku kayuh!!!

Ceh!!!Semput n kaki lenguh dah... Tuhla padan muko!!!..
Sape suwoh aku x exercise kan??

Aku bkn xmoh... tapi aku mls n kengkadang tuh lupe...

Uwawawawawa.. Aku nak lutut aku baik...

Kowang bg semangat kat aku sket!!! Cpt cpt cpt! !

mrh aku ek klu aku x exercise..


:) :) :)


8 Sarang ♥:

madey said...

syak...buat slow2...lame2 nanti ko nmpak hasilnye..jgan pkase diri..kalo x larat, stop dulu, pastu smbung balik k...

s.y.a.r.q said...

ok... :)


aku xpakse pon... Cume nk start tuh mls...


hehehehe

~ilyanie_usyuk~ said...

auuwww...

amek gmbar dari rupa paras dan sudut yg ai terpikir macam2...haha

mata ai lutsinar yang..

opssssssss

=)

s.y.a.r.q said...

hahahahahahaa



ape tuh???

Ainul Azreen Ahmad said...

Klau ko nk tau syarq..kat umah aku pn ade basikal cm ko tu...Tp..
xde sape pn gune...sampai berhabuk..

Kenapa ayah aku bli pn aku x tau...Aku balik umah je(dok kolej kn),tgk2 dah ade benda tu..

Aku cube pn kadang2 je..utk suke2..naik jap...pastu dah..cmtu je la...

TP kn...

Klau la tetibe aku ade semangat nk kayuh basikal tu..kadang sampai mak panggil pn aku xnk stop mengayuh....serius..cm best lak..

so nasihat aku...

sambil ko kayuh tu, ko dngr la lagu..pasang mp3 ke.....sambil kayuh ko nyanyi...lg best...bedal je...aku sampai berpeluh2..

ko tau sbb ape aku ckp cmni...


sbbnye,
pg td aku kayuh basikal tu..

hahahaha...


Ko cube ye syarq....Jgn Malas2

s.y.a.r.q said...

baik ainul..


ha'ahh...smlm pon aku naik tuh smbil dgr lagu jgk...


:) :)

norasidah said...

xnk n malas?
bg jek aku beskal tu..aku pon dh lama x xcercise.. aku nk kempis kan pewot n peha nih..

s.y.a.r.q said...

haahahaa

haip!!!! cda..

mn ley bg kat ko.. ko da cukop kuwus daaa

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2