♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, January 15, 2009

Sampai hati ko tinggal kan aku!!!!

Tadi aku gi buang sampah ngan nat... Biaselah,, kiteorg slalu buang sesame sbb same2 takot gelap kt tmpt buang smph tuh...

pastuh nak naik umah balik, naik lah lif...

Nat ngah ckp tepon ngn abe dye...

dye kat sblh aku jek,,, Tapi aku dulu yang melangkah masuk dlm lif tuh..

Biler aku masuk, pintu lif tuh dah nk tertutup, sbb nk tahan dye dr tertutup nak bagi nat masuk,aku pon tekanlah butang kat lif tuh...

Aduhhh.. aku salah tekan pulak.. Aku tekan button yang untuk tutup pintu punyer..

Dah tuh pulak mcm mane tangan aku ley gatal gi tekan tingkat 16.. Patut tekan lah G klu nak bg pintu tuh bukak..

Apelagaaa...pintu lif tuh pon tetutuplah.. Dah xsempat nak tahan tuk nat.. Maksudnye lif tuh dah nak naiklah..,

Aku menjerit "Nattttttttt!!!!!!" adehhhhh kesiannyer dye kene tinggal nagn aku...


Ampun Nat... aku x sengaje... Tiber2 tangan aku jadik sengal... Bukan niat nk tinggalkan ko kat bawah dpn lif...


Sepanjang dalam lif tuh aku duk gelak sowang2..seb baik xde org lain... Hahahaha..


Biler dah smpi atas, aku gelak2 sowang2 lagi smpi de mamat indon tuh duk tertengok aku pelik jek..

Tiber2 lif bunyik "ting!!!"... whahahaahahahah,... Nat da sampai... Kiteorg duk gelak2 same2...


Nat siap kate : "sampai hati ko tinggalkan aku!!!" sambil gelak..

:D :D :D



2 Sarang ♥:

~ilyanie_usyuk~ said...

wohaaa..
syak memang kejam.
mung ngadu la ke abe mung nat.
bia abe mung dush dush syak ni..

hahahhaa

pehe doP?

=)

s.y.a.r.q said...

pehe lahhhh...

:p

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2