♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, January 22, 2009

melepak+break+distributed system class

Ri nie mcm biaso de kelas Distributed system

Kul 9am-10am(lecture)

10am-11am(break)

11am-12pm(lab)


3 jam kelas...Time break nak ilang2 kan mengantok disebab kan pagi2 dah kene dengar kuliah,

Apelagaaaa.... Kuar lab ,,,,duk kat foyer...

muehehehe...





Ohhhh...Ni aksi menggedik sbb kunun2 nak wat mcm kumpulan nasyid lahh... Muehehehehe... Katekan pakai baju kuwung... Haruslah wat pose ayu kayh memasing... :D ;p

Time nie tertiber jek dengar suare2 yg mcm pnh di dengar n digeruni.... jeng jeng jeng...Wah sudah nampak kelibat encik "tetttttttt".... Memasing kate," cepat2 weyh kiter masuk lab balik..."

muehehehehehehe.gelabah sumer nak masuk lab awal..padahal blum bis time break lagikkk..

Ohhhh... KAmi sgt sensitif dgr suare encik "tetttttt"..

:) :) :)



8 Sarang ♥:

diLL said...

uhuhuhu~mnaci lab sejam jew..uhuhuh

hananiEy said...

mc long!!~

sue seperty mahu menembak kamuuu

berhati hati!!!

ihihi

;)

~ilyanie_usyuk~ said...

KAHKAHKAH...

A'ah la Naniey, Sue da cakap, dia nk tembak aku.
tp aku hebatlah bukan, sbb x mati.

Hanya akan berasa mati apabila terdengar suara En. Teeeetttttt!

sgt menyeram kan

=(

er en pengomen pertama, selama 3 jam kmi dok dalam lab,dalam keadaan kelaparan
huhu

s.y.a.r.q said...

ye ye ye... dilll..salah taiplahh


lab kul 11-1... muehehehehehe....

nieja said...

uik
smpat saje korang ni
bposing sane sini
adeiii

s.y.a.r.q said...

kami mmg mcm tuh....


:p

en_me said...

ammvoiiii, jeliter nyerrr..

~s.u.E.L.a.i.e.Y~ said...

ish..kebal bto mclong nih..
tembak x lut..
=))

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2