♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, January 24, 2009

Sabor jelahh


Hari ni dari kul 11 pagi sampai 7 mlm aku duk install Netbeans...

Bukannyer ape..sbnrnye sekejap jek install dye..

Cume laptop aku tuh "kekurangan tempat" dah nk letak netbeans tuh...

Mane tak nyer.. Ngan matlab yg saiz dye besar gedabak tuh..

Makenyer... Aku kene delete mane2 program dalam laptop aku yg x berape nak penting sangat...

Ok... PAs da kurang2 kan program, Start ler balik nak install Netbeans nyer..


Hadeyhh.... Macam2... Dye kate xde java.exe lah...

Grrrrrrrr...Buat aku geram....

Pastuh dah geram2 tuh aku malas nak lyn aku gi layan cite Miss No Good..

hehehehehe...

Last2 upe2nye baru aku taw yg java.exe tuh JDK...
Ciskek btol ahhh... Klu tau aku dah download awal2 bende tuh..

At last dlm kul 7 baru lahhh selesai menginstall... Alhamdulillahhh....

Hurmmm... Tujuan nak install netbeans sbb nak wat lab Distributed System... After raye cine ade kuiz maaa....Terpakselah merajinkan diri kunun...

;p ;p ;p

K lah.... merepek meraban jek kan aku....

Buibui all...

:) :) :)




0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2