♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, November 5, 2011

Buat Craft di petang hari

Assalamualaikum


Disebabkan aksesori aku yang ade bermacam-macam jenis dan aku selama ni main campur je subang , gelang, rantai, jam tangan dalam satu kotak dan lepas tu aku sendiri yang macam tension bila nak ambik dan guna aksesori-aksesori tu. Kenape???????


Sebab bila semuanya dah bercampur baur, rantai-rantai poon jadi terbelit-belit bersama gelang2 dan menyebabkan aku geram!!!! Hari tu dekat Romantika,Plaza Alam Sentral, aku ada nampak drawer comel untuk isi aksesori. Boleh seperatekan untuk letak gelang, cincin, brooch ngan benda-benda lain. Harga RM 70 Bila fikir nak beli, macam membazir.

Dengan konon "kreatifnya" nak guna balik bekas kuih raya yang selambak kat rumah tu buat jadi bekas aksesori. Terus ambik bahan apa yang ada kat rumah, hias2 bekas kuih raya tu.
 Hasilnya jadilah macam ni,. Guna dua bekas. Sebekas untuk gelang dan sebekas lagi untuk rantai & subang,
Jimat, selamat duit aku RM 70. Pheewwwwwwwwww.. RM 70 boleh buat belanja anak-anak. Kahkahkahkah (^_^)


Kenyit mata laju2. TQ :)



1 Sarang ♥:

aDisH.sHidA said...

kreatif...jimat duit kan...

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2