♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, November 30, 2011

Siboh Kitak Nangis

Assalamualaikum (^_^)

Tadi masa kat ofis, heboh boleh bukak Facebook, Youtube dan macam-macam website yang di block waktu sebelum dan selepas rehat. Hari-hari selalunye facebook boleh buka bila time rehat je. Pukul 1pm - 2pm. Bila dah tetiba boleh bukak apelagiiiii, semua laju2 login FB. Aku yang lagi2 tengah kebosanan tak ade keje ni pon samelah join sekaki, Tapi nyuruk-nyuruk lah takot bos lalu, Weeeeeeeeeeeeeeee (^_^)


Tapi sebenarnya bukannye nak cerita pasal keterujaan bleh bukak FB walaupon bukan waktu rehat. Tapi teruja dengar lagu ni.


Lagu Zee Avi dalam bahasa sarawak. Teruja aku dengar sebab aku ni kira dalam proses belajar bahasa sarawak. jadi setiap perkataan dalam lirik lagu tu aku cuba pahamkan. (^_^) Aku tahu pasal lagu ni pon sebab bace paper tadi pagi. Pasni dengar lagu noh hujan- kamek sayang kitak pulak!!!!! 


Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2