♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, November 30, 2011

Strawberry

Assalamualaikum

Terima kasih la pada kak nieza, Sebab....... Kenalkan aku dengan DAISO. Aku yang jakun ni xtahu ape tu DAISO???? Kedai makanan kah??? Kedai hardware lah? Kedai buku kah??kedai furniture kah????? kahkahkah.Ke korang pon same je macam aku??? Tak tahu gak??? :p


Ceritanya cenggini...... Hari isnin masa cuti awal muharam ri tu, gi jumpe kak nieza sebab ada bende nak bagi. Borak-borak, makan-makan at last sampai bawak kami ke the Curve. Tengok-tengok pulak ade street market hari isnin tu?? selalukan hari sabtu dan ahad je ada street market. Lagilah best!!Maybe sebab public holiday kot...


Dah penat jalan kat street market kak nieza tetiba:

K.Nieza: Jom pegi Daiso
Syarq: Hah??? Ape tu???
K.Nieza: Awak tak tau??????
Syarq: Aah x penah tau pon.
K.Nieza: best gi situ..Jom jom.Nanti awak tengok.
Syarq: OK!!! (^_^) (Curious nak tahu sangat ape tu DAISO)


Rupa-rupanya DAISO tu macam kedai Hinode Shop tapi versi yang besar punyeeeeee. Lepas tu barang-barang dye lagi macam-macam dari Hinode Shop. Semua nya RM 5.00. Aku yang baru masuk situ dah mula teruja. Ape ntah lagi Kak nieza. Sampaikan kak nieza kate kalau husband dye ade mesti macam tak nak bagi kak nieza lame2 kat kedai tu.hehehehe. Dengki lah laki ni kan???? :P


Tengok tempat letak berus gigi ni??comel tak??? Love love gitu!!!!

Korang tengok aku dapat ape?????? Bakul letak shampoo n so on strawberry.. Comel!!!!! (^_^)

Sebenarnya banyak bar4ang yang aku dah tapis nak beli yang mane perlu je. Kalau ikotkan nafsu, banyak weyhhhh..Semua aku nak (-_-)"

nasib bahek belom ade rumah sendiri. Kalau takkkkkkkkkk..... Sendiri jawab lah :D

Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2