♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, November 2, 2011

Cermin

Assalamualaikum


Mirror mirror on the wall, who's the prettiest of them all??? Macam dialog dalam cerita snow white kan???? Tapi cop!!!! Aku bukan nak cakap pasal cerita snow white. Tapi pelik tapi benar.


Hari tu masa aku kat time square,nak solat asar. Sebelum solat asar aku singgah tandas. Ade sorang perempuan cantik tengah betulkan tudung depan cermin dalam tandas. Then lepas da melepaskan apa yang dihajati, aku pergi solat dekat surau.


Bila aku abis solat tu.,aku dengan fiza pergi tandas sebab nak pakai tudung. Dalam surau tak ada cermin daaaaa........ Masuk je tandas, aku nampak perempuan cantik tadi masih lagi betolkan tudung dia. Dalam hati aku , " Aik??? Tak abis lagi???" Cermin semua orang lain guna, dan kami kene tunggu orang lain abis guna cermin.


Yang tak menahannya, aku dengan fiza dah abis pakai tudung, dia still tak habis-habis lagi betulkan tudung dia.Aku tengok tudung dia memang dah sangat perfect....Pakwe dye kat luar dah muka ketat je menunggu. Memang ramai ke orang yang macam tu?????

Kenyit mata laju2. TQ :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2