♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, November 27, 2011

Sentap hati kakak

Assalamualaikum

Sentap tau hati kakak kamu yang comel ni Koko. Sob sob sob (T__T) . Sampainya hatimu cakar tangan kakak kamu yang baik hati lagi sekali comel ni??????? (Memmmmmeii) Nasib baik bukan luka yang dalam. Kalau tak,turun harga hantaran tau. Sob sob sob (T___T)


Apalah salah kakak nak mandikan kamu Koko??? Kamu tahu tak kamu tu dah lah seminggu tak mandi. Bacin OK!!!!!. Elok-elok je sampai kat bilik air,nampak baldi semua kamu cakar tangan kakak sebab nak mintak dilepaskan dari dipegang..

Haissshhhh........ (-_-)" Camne nak bagi kucing tak takot air??????

Kenyit mata laju2. TQ :)



1 Sarang ♥:

AJ The Mommy said...

gila dah lama tak jengah cerita kau ;)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2