♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, November 27, 2011

Training lah kononnye

Assalamualaikum. (^_^)

Tak payah perenggan introduction, terus straight to the point eh?????? (^_^) Disebabkan nanti ade pemilihan sukan perdana kat ofis, aku pon tanpa paksaan cuba nak join bowling. WALAUPON aku seorang queen of longkang. Hehehehehe. Saje cuba nasib!!!! Suka-suka, lagipon mase pemilihan mesti dapat main bowling FREE je. Siapa tak nak free???????

 Lagipon kot-kot masa pemilihan tu nanti tangan aku yang bengkok ni terus jadi straight dan terpilih dapat jugak secara FREE pergi Sarawak!!!! Kamek mowk pergi Sawak ya!!! (^_^) Verangannnnnnnnnnn dulu!!!!!!


Sangat-sangat lama dah tak maen bowling, aku pon ajak kawan-kawan kononye traininglah bagi hebak sket!!! Puihhhhhhhhh!!!! Hebak lah sangat....Hahahahaha. Huihssssss, first game je dah kantoi. Telur ayam memanjang. Longkanglah jugak yang aku nak kan.


Nak sedapkan hati, bisik kat diri sendiri :" Takpe, takpe syarq. Warming Up je tu." Berkesan lah bisik kat diri sendiri, sebab 2nd game baru start ade markah. Nampak sangat tangan dah bengkok sebab da lama tak main. (-_-)"


So, aku bagi tips kat korang kalau main bowling asyik ke longkang tu cuba bisik kat diri sendiri dulu. Nanti mesti OK!!! :)
Plus, sokongan dari kawan-kawan jugak penting!!!!!! (^_^) Thanx Fara & Kak eniey!!!
Rupe-rupanya  stokin sangat penting masa nak main bowling. Korang nak tau kenapa??????? Hehehehe. As usual,setiap kali nak main bowling selalu lupa nak bawak stokin. Bukan tak nak bawak atau sengaja tak nak pakai, tapi penyakit LUPA da datang, macam tu lah.


Sampai kat kaunter, bila nak bayar mesti aku cakap ade dah stokin.Malas lah nak beli stokin kat tempat bowling tu plak. Dah amik kasut, dah duduk kat lane, dah pakai kasut,dah letak name, bila nak start game tak boleyh???? Apsal??? Gua da bayar tokkkkkkk.. Apa celopppp??? (-_-)"


Pegi tanya kat kaunter, rupa-rupanya kantoi dengan manager bowling tak pakai stokin. Kene beli stokin dulu baru boleh start game. Fine (-_-)". Terpaksa beli stokin. Haisssshhhhh.


Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2