♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, December 9, 2011

Apa punya mimpi

Assalamualaikum

Malam tadi mimpi entah apa-apa je. Macam mana entah Apex(Khairul Fahmi Che Mat) boleh masuk dalam mimpi aku.Ape kaitan dye dengan aku kan??????? Malam tadi first time selebriti masuk dalam mimpi aku. Selalunya mimpi famili aku dan kawan-kawan.


Mimpi dia macam ni.Dalam mimpi tu, aku dengan Apex tu jadi adik beradik.Aku kakak, apex adik. (^_^) Aku pon nak temankan Apex ni pergi training bola. Rumah kitaorang apartment atau flat cenggitu sebab ade lift. Bila dah keluar sampai depan lift nak turun bawah tetiba Apex kata dia lupa nak bawak kasut bola.So, dye pon cakap nak pegi amik kasut kat rumah.

Bila dye nak berjalan ke rumah tiba-tiba dye berjalan menuju kat aku lepas tu bulatkan mata dye tanda marah.Aku pon tengok je dye dengan muke blur.

Lepas tu aku tersedar dari tidur terus pegi solat subuh. Motiffffff mimpi tu?????

Kenyit mata laju2. TQ :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2