♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Thursday, December 8, 2011

Kalau korang pandai cer teka????

Assalamualaikum

Cer teka siapa selebriti ni?????? (^_^) Kalau korang hebakkkkkk :p

2 jam setengah aku duk dalam dewan dengar dye berceloteh macam bertih jagung. Laju yang amat!!!!!Dye senyap bila minum air je. Lepas tu sambung lagi berceloteh. Otak aku pon dah jadi sangat-sangat penat sebab kene bekerja keras sikit nak tangkap apa yang dye cakap laju-laju tu. Kalau ko tak dpt tangkap memang tak pahamlah ceritanya. (-_-)"


Bila sampai tahap dah penat sangat tambah-tambah pulak memang dah waktu untuk pulang ke rumah memang aku blah dulu sebelum dia habis nak bercerita lagi. Aku dan kawan-kawan keluar bila dia minum air.Bila kami keluar dia nampak pulak tu. Pastu terus cakap:

Selebriti: Eh, diaorang tu nak pegi mane????Nak gi kencing ke??

Aku dan kawan2, jalan menonong buat tak tahu lepas tu gelak kat luar dewan (^_^) Hoishh tak larat dah aku.... Lenguh tulang-tulang duduk lame-lame kat dewan tu.


Clue???? Sorry.....tak tau apsal lah video yang aku buat tu tak boleyh upload! (-_-)"

Kenyit mata laju2. TQ :)


1 Sarang ♥:

Cik Azizah said...

chef wan la tu kan..rambut putih semacam..hikhik

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2