♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, December 16, 2011

Asrar 2

Assalamualaikum

Apa maksud 'Asrar' ye??? Siapa tahu tolong bagitahu aku (^_^) TQ. Cerita sebenarnya hari Selasa malam aku dengan geng-geng se 'office' pergi tengok teater. Tajuk teater Asrar 2. Tiket pon FREE. Rugilah tak pegi kan???

Teater tu pulak buat dekat Auditorium, Muzium Shah Alam. Dekat sangat dengan rumah. Agak-agak terfikir jugaklah siapalah yang belakon dalam teater tu. Memang tak tahu ape-ape. Layannnnn jelah.

Stage Teater.

Bila je cerita start aku aim kot-kot ade pelakon yang kenal. Yeah!!! Adelah sorang yang dikenali. Pekin Ibrahim berlakon sebagai watak utama.. Siapa tak kenal Pekin Ibrahim boleh pegi google sane :p

Cerita dye pasal orang Islam sekarang yang ambik mudah pasal rukun Iman, ambik main-main. Keseluruhan cerita baguslah. Pelakon pon walaupon banyak yang tak kenal tapi agak mantap lakonan dyeorang. Lagi-lagi watak Sulaiman. Sulaiman ni dari luar nampak alim, pandai, tapi sebaliknya dye tak praktikkan nilai-nilai murni dalam Islam dalam diri dye.Dye pon sama gunakan kekerasan, suka maki orang. Kira cakap tak serupa bikin lah.

 Ade jugak beberapa kerat artis yang aku nampak join tengok teater Asrar ni.Yang aku nampak Sabri Yunus & Aiman Mentor.

Ok.Tu je.

Kenyit mata laju2. TQ :)


1 Sarang ♥:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

xpernah lagi nengok teater.. bapak aku selalu la g :)

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2