♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Sunday, June 28, 2009

Biskut warna warni


Hohohoho....
Semalam adik saya bawak balik biskut ni,,
Tak tau la name dye...
Sape tau name dye?? Sile bagitau... TQ :)
Saya panggil jek la biskut warna warni yek..

Biskut warne warni

Biskut nie biskut yang saya suke mase kecik2 dulu...
Sape suke???? Angkat tangan!!!
Bile makan biskut ni mule2 makan gula dye yang colourful tuh dulu, baru makan biskut dye..
Tapi ade juga orang yang makan yang gula tuh jek, yang biskut buang.. Hampeh!!!
Biaselah..budak2 nak makan yang manis jek...
Bak pepatah melayu : "Habis madu, sepah di buang"..
Wakaakaakka..seswai ke pepatah tuh?? Lalalalalala... :p

Eh, tapi kan.. tak sedap sangat lah biskut nie dah...
Lain dah rase dye.. Pelik jekk...
Ri tuh penah juga beli kat kedai bawah flat PKNS, kerinci tuh...
Sodap yo den makan.. Yang ni pulak tak sodappp!!!!




P/s: sape tahu name betol biskut nie sile bagitau saye yek..

:) :) :)



8 Sarang ♥:

nieja said...

biskut niiiiii.. i pon xtau
name.. tp suke makan..
time kecik2 suke gile

s.y.a.r.q said...

yeah..same lah kiter.... :D

cIk pEnNa said...

alamakk..sy pun x tau le namanye..
hihihi

madey said...

ini biskut butang!!!!!

aku dulu kecik memg suke bhgian atas yg manis jek, then bahagian biskut tue aku letak balik dlm bekas...kah2

~s.u.E.L.a.i.e.Y~ said...

aku panggil biskut eskrem..hiks

Amazing AJ said...

aku panggil dia biskut siput. ahhaha

AKULA YG MAKAN GULA BUANG BISKUT


hahahahahaha

s.y.a.r.q said...

incik ejal panggil biskut gunung.. :D

@rE-LonG said...

hahhaa!
kT pgiL tue biskut ais krim or biskut gula2..hihih..
mse kcik2 dLu suker mkn..
hihih..

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2