♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, June 9, 2009

Mapley.. Tosei satu!!!


Malam semalam, tercapailah hajat saya yang teringin sangat nak rase Tosei kat Restoran Khalifah, Seksyen 3, Shah Alam..
Slame ni gi mapley makan roti telur, roti sardin, roti naan, capati..
X pernah pon order tosai
Tengok jek orang lain order tosai..


Biler dah rase tosei,rasenyer tosai tuh bukan lah akan menjadi makanan pilihan saya lain kali bile makan kat mapley.. Bukan lah tak sedap..
Cume tak masuk sangat dengan tekak saya..
Tapi tak tahulah kan kalau kat mapley lain sedap ke tak.
Rase dia masam2 dan cicah dengan kuah dal dan kari barulah hilang rase masam-masam tuh..

Tapi, kalau nak ikot kan tektur tosai nie macam Apom kat mapley tuh.. Penah x rase Apom??
Alaaa..dye macam tosei jugak, cume cicah dengan santan manis..
Apom lagi sedap daripada tosai lah bagi saya..

Ni bukan tosai yang saya mkn semalam.. Semalam saya tak tangkap gambar pon.. Tapikan, biler tengok gambar ni macam sedap pulak,,haishhh..

Ni Apom..Cicah ngan santan manis... Meleleh air liur plak nie.. :D



P/s: Weyh...teringin nak makan apom plak..wiwiwiwiwiiw..


:) :) :)





4 Sarang ♥:

cIk pEnNa said...

aaaaaaaaaaaa...sedap nye toseiiiiiii...!!!

;)

s.y.a.r.q said...

hehehehehehe... apom lagi sodap lahh ci penna.. :D

Nik Nurehan said...

x suka tosei! masam...... x leh nk telan. keke

s.y.a.r.q said...

huhahauhuaa.bleyh ler telan lagi..tp pasni namo order tosei dah..tobat

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2