♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Tuesday, June 23, 2009

Kejelesan


Uhukhukhukhukhuk..
Pagi tadi sementara tunggu kunci lab, saya pon tunggu kat pondok kat bawah PTM nie..
Seronoknyer saya tengok kakak-kakak kat situ ambik breakfast masing2..
Saya tengok ade satu beg plastik besar yang terisi laksam, laksa dan juga mee hoon sup kalau tak silaplah...
Mungkin sesiape yang order jek kot bleyh ambik..
Dyeorg makan ramai2... Gelak2.. Borak2..
Saya?Saya buat ape kat situ??
Saya hanya mampu melihat dan mampu tersenyum biler ade yang tersenyum kat saya di pondok itu..
Walaupon tersenyum tapi dalam hati sebenarnyer sedey..
Biler lah saya nak dapat kawan kat situ??
Nak jugak makan ramai2 kat situ.. Nak jugak gelak2 bersama mereka?
Tak kan tibe2 saya nak pegi kt tmpt dyerog ambik makanan tuh dan tiber2 cakap, "Hai!!!!!"
Tak seswai jek...
Tak kan saya nak pergi makan ngan dyeorg dengan bawa bekal sarapan saya duduk semeja dengan dyeorg??
Tak seswai jugak!! Nanti takot mcm dyeorg kate budak nie org tak ajak pon..Segan jekk :(
Uwawawaawawawawawawawawwaa..bosannyer hidup aku kat cnie...


:( :( :(





4 Sarang ♥:

~ilyanie_usyuk~ said...

Sabar la beb.
Baru minggu ke-2
esok2, mahu ko g tgk wayang ngan dorang kang.
Hiks

mengikut menu2 makanan yg dorang makan tuh, macam org kelantan jek dorang tuh eyh?

s.y.a.r.q said...

waahahahaha..tgk wyg?? Nk mkn same pon lom lepas lagik nie.. :P

Tapikn, seb baik dyeorg jenis x sombong.. Jenis x senyum ke, jeling2 ke... Seb baik senyum sajerk..

Aaah kan... tuh lah..mcm org klate..tapi x lah pulak aku dgr dyeorg ckp klate... Tapi siyes beb..sedap tol aku nengok dyeorg mkn..

Aku hny bebekal kn nugget arini.. :)

diLL said...

lol..awat lagu tuew..

s.y.a.r.q said...

heheehehe...dill...tuh lah..org baru kn..memang ler memuler x de kwn..hopefully de lah kawan nnt.. :D

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2