♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, June 3, 2009

Laptop yang ngengader


Kesian kan??Tibe2 jek laptop di cop mengada2...
Ye.. Memang ngengader habiss...
Bukan laptop kowang lah..Tapi laptop saya...

Hoh!! Mane saya tak cop dye ngengader...
Kejap slow, kejap laju...
Tak ke ngengader tuh??

Pastu..Disebabkan laptop ngengader nie saya terbantut nak tengok cerita Romantic Princess, drama bersiri Taiwan....Cerita ni ade 13 episod..

Oh Wu Chun..... ensemnyer awak... :p

Kalau time dye slow tuh,,nanti pergerakan video tuh pon slow dan juga sekat-bekat...
Ok..Sebagai contoh lah kan,, patotnyer orang tu bagi salam sambil ketok pintu...
Tapi biler time laptop slow, suara bagi salam kuar dulu baru ketok pintu...
Pahamm ke??
hahhahaa..x paham sudahhh..... Tapi jgn kowang igt cite drama Taiwan bagi salam plak yer.. Jangan konpiusss...

Ok..nak di tambah lagi.. Laptop ini makin bertambah2 ngengader atau dengan perkataan lain gedikssss biler dekat screen belah kanan kuar garisan banyak-banyak... Kalau nak tahu rupenyer dye menggedik macam mane tengok sini..

Tapiiiii...kalau time laptop nie laju,,, memang best jek nak layan citer Romantic Princess tuh...
Cube kowang bayang kan eh... Dari awal bulan 5 hari tuh saya tengok cerita nie, saya baru sampai episod 5 daripada 13 episod..Giler lambat tak habis2 saya tengok...
Cisskek ahhh... Macam mane nie??? Nak kene peluk cium kott laptop nie..hehehehehhe...
Giler x feel... :p

wakakakakakaakaakkakakaka (gelak jahat) :D

Nak beli laptop baru?? Tak mungkn sekarang.. Lambat lagi kott...

:) :) :)




0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2