♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, March 29, 2010

Kegelapan yang tak gelap sangat lah


Hohohohohoho... Semalam, sibuk pasal Earth Hour kan..
Saya duk ajak kowang tutup lampukan...
Entah2 Syarq tak tutup lampu pon kan??
Poyo jek lebey ajak2 orang.. :P


No no no no... Kalau saya dah kate nak buat..
Mesti saya akan buat.. :)
Meh nak nunjuk buktinye.. hahahaha..
Siap ade bukti weyh.. Jangan memain eh.. :P

Ni ruang family dan blakang tuh dapur.. Memang gelap lahh...

Ohoiii... Semalam kan AF kan.. Saya cakap tak moh tutup TV.. hehehe..
Memang tak tutup TV pong...
Layan AF kat bilik Mak and ayah saya...
Siap bukak lampu lagi OK...
Alasanye, ayah saya nak packing barang2 dye sebab esoknye dye nak pergi outstation..
Fineee... takyah tutup lampu kat bilik mak saya tuh..
Tapi bilik2 lain sumenye gelap kayh.. (^_^)

Bilik ini saja yang terang kayh.. Nampak tu ayah pegang luggage tuh..ngah packing.. :D

Sambil2 nak layan AF, nak pekene lah laksa yang mak saya masak...
Pergilah dapur... Hanya bersuluh kan lampu torchlight yang kecik..
Pergi dapur amik laksa, sambil tuh langgar2 kerusi meje..hahahahaa..
ambik mangkuk pon pakai belasah jek..
Gelap lah... adehh..lampu torchligth nye kocik bonar..

Mama: Mak aiiii...setia betul, sampai tak bukak lampu nak ambik laksa..hahaha

Kahkahkahkahkah... Well.. Semangat OK, untuk menjaga alam sekitar kite :D

Mama yang tengah sekodeng jiran seblah umah tutup lampu ke tak eh? (^_^)


Ok..Akhir sekali,,, Terima lah picture Syarq dalam kegelapan yang serabai.. Hahahaahahahha.
Peace Yawww!!! (^_^)






0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2