♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Friday, March 19, 2010

Terjatuh hati.. ♥♥♥

Bismillahirrahmanir rahim... :)
Harap2 takde yang marah Syarq..
Sebab entry2 yang sebelum2 ni saya kate nak berblog balik kan???
Sekali tengok blog xde pape citer pon...
Bersawang2 balik... Siap Lipas pon dah beranak2 dah....
Haaaaaaaaachhoooooooooommmm!!!!
Meh saya vacuum kayh.. :)
Jangan marah kayh sayang2 ku semua.. (^_^)

Ahaks..bukannye ape... saya busy lah!!!
Kalah Perdana Menteri kayh.....
:P :P :P
Kononnnnnnyerrrrrrr.....

Sekarang ni balik keje pon bukak FB jek..
Belog saya pon x tengok dah...
Tapi bile nengok belog2 orang lain, rase macam,, haiiissssshhhhhh....
Asal saya malas nak update ni.. Ahaks... KOnon lahhh :P


Perkembangan terbaru acik Syarq sekarang, ialah acik sangat selesa suasana kat tempat kerja sekarang...
Even tak gempak pown..
Even sambilan pown...
But i loikeeeeeeeeee the environment...
Sungguh tenang...
Dan boleh saya katakan di sini saya macam sebati dan sehati berdansa kerja kat situ :)
Walaupon baru nak masuk 2 minggu kat situ :D


Dan yang paling penting.... MAKANAN ADALAH SANGAT LAH MELIMPAH2...Alhamdulillah..
Dalam seminggu tuh mesti wajib ade dalam 2-3 hari MAKAN FREE!!!!!
Kalau sebulan lagi saya kat situ,, triple CHin akan datang dengan selambanye tanpa segan silu... T__________T

Hey kowang...cube nengok gambar nie... Adakah saya nampak mude???hahahahahahaha :P
Ade nampak macam sweeeeeeeeeeeeeeeeet 16 tak???kahkahkahkahkahkah :P


Bukan saya kate kayh... Ini buktinye lalalalalalala.. :P
Bukti daripada 3 orang cousin saya, yang baru saya add mereka2 semalam dengan jayanye :D

Pssssssssttttt... Kak irin/Kak kirin = S.Y.A.R.Q :D

Bukti Pertama :)

Bukti ke-2 dan ke-3 :)

Asal semua orang ingat saya adalah seseorang yang lain?? Yang tak boleh blah tuh boleh pulak ingat awek mane nak add dye..adesssss.....
Mesti budak2 ni keciwa kan?? ahahahahaha..bile tengok gambar yang lain, rupe2nye acik Syarq upenyeee.. LOL


:) :) :)


0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2