♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Wednesday, August 10, 2011

Body lotion vs Shower gel


Assalamualaikum

Ini cerita kesengalan aku. Tapi cerita ni da basi sikit. Tapi nak cerita gak sebab dari hari tu nak cerita tak cite-cite. Cer cite cer cite. Ngeeeeee (^_^)


Alkisahnya gini. Adalah satu hari tu mak aku suggest pakai shower gel enchanteur sebab mama kata bau sabun tu sedap. Dia pon belikan aku sebotol shower gel enchanteur tu. Aku pon pakailah dengan bestnye sebab memang wangi yang label Desire.


Sampailah satu hari tu shower gel enchanteur tu habis. Mak aku pon beli sebotol yang baru. Aku pon pakai lah hari-hari masa mandi. Ada lagi satu hari tu aku terdetik nak baca label dekat shower gel tu tau sambil mandi. Bile bace aku gelak sorang-sorang. Korang tau tak ape yang tercetak kat label shower gel tu?????? Perfumed & Body Lotion. Dah nak dekat setengah botol kot rupa-rupanya aku pakai lotion untuk mandi???


Rupa-rupanya mak aku tersalah beli sebab botol shower gel dengan body lotion lebey kurang sama. Patotlah terasa kulit badan aku lembut. (sila pasrah kawan-kawan) (^_^)

Kenyit mata laju2. TQ :)


1 Sarang ♥:

aNa d'sKoDenG said...

ekekek/...x minyak2 ker?

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2