♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Monday, August 15, 2011

Matta Fair



Assalamualaikum

Gila ketinggalan aku tak tau ape tu Matta Fair. PC Fair tau lah aku. Itu pon dengar dari mulut Fiza pasal Matta Fair. Kalau fiza tak cakap pasal ni, aku mesti tak tahu sampai bile-bile. Sampai beranak pinak, cucu ke cicit. Nasib ade Fiza yang mengajak teman pergi Matta Band, ehhhh Mata Fair lah!! Ke korang pon tak tau gak???? Sep lah!!!!


Manusia kat sane?????? Harusah berduyun-duyun. Langgar-langgar bahu tu wajib tau. Semua orang semangat nak dapat package yang murah untuk pergi holiday. Siapa yang tak nak kan???? Tapi kenapa nak masuk Matta Fair ni kene bayar???? 3 hengget tiket masuk. Lepas bayar dapat wrist band sehelai dengan seketul bag.


Masuk PC Fair takde pulak berbayar kan? Banyak sangat-sangat travel agency yang bukak booth dekat Matta fair tu.Beratus-ratus agency. Tak terlarat nak tengok setiap booth. At last jalan laju-laju je menonong. Tapi yang menarik minat aku Muslim Package untuk ke Korea. Eoseo oseyo!!! (^_^) Huhuhu. Harga package????? Paling murah RM 2000. Nangesssssss T________T



Sebelum blah dari Matta Fair tu setelah tapak kaki aku sakit, sempat aku ngan Fiza beli Tiket untuk masuk Aquaria KLCC. Promotion!!! Harga untuk tiket dewasa hari biasa RM 35 , tapi Matta Fair Promotion hanya RM 28. Expired date sampai hujung bulan Disember ni. So, sukahati aku dengan Fiza nak pergi bile-bile sebelum expired date. Berbaloi-baloi!!! (^_^)



Sapa nak ikot?????????????? Mintak tiket kat Fiza. Kitaorang ada satu tiket lebey. Tu pon kalau dia nak bagi. :p




dalam bas dua tingkat yang tak bergerak sebab tak hade driver.

Penat jalan kat Matta Fair, pergi shopping lagi tu plak dekat Masjid Jamek lepas tu. Penat tapi buat-buat tak penat. Kederat!!

Kenyit mata laju2. TQ :)

0 Sarang ♥:

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2