♥s.U.k.e M.e.r.e.K.a♥

Saturday, August 20, 2011

Round 1: Oats & Raisins


Assalamualaikum

Hoyehhhhhh.... Siap dah dua tupperware biskut raya aku yang pertama. Baru biskut yang pertama. Belum kedua dan ketiga keempat kelima keenam ketujuh. Eh eh eh... Tak tak tak. sampai ketiga je sudah. Esok buat yang kedua pulak. Gigih tak????? :P

Sebenarnya aku kalau tak ade satu pon biskut raya yang home made rasa terkilan lah. Macam tak lengkap tau. Tu yang gigih buat tu. (^_^)


Kenyit mata laju2. TQ :)

1 Sarang ♥:

Odah + One = OdahOne said...

amboi rjinnya buat kuih sendiri...mmg betullah kalo mkn semua kuih yg jual kt kedai xbest sgt mesti nk mkn kuih raya yg buat sendiri gak wlupun kdg2 rupa & rasa kuih yg kita buat tu tak cntik mcm jual kt kdai tapi bila mkn lg puas...hoho...nice kuih!

Post a Comment

Sile komen..Jangan Malu2, Jangan Segan2